Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Η συνωμοτική μαζικοποίηση των ανθρώπων μέσα από την επαναληψιμότητα των ονομάτων .



Λέγετε πώς κάθε δημιουργία είναι έκφραση του Λόγου. Έν αρχή ήν ό Λόγος. Ό λόγος είναι δημιουργικό όργανο του πνεύματος. Πόσο μάλλον όταν διά του λόγου ονοματίζουμε τά πάντα γύρο μας. Ο Πλάτωνας στον «Κρατύλο» λέει ότι όχι ο καθένας μας , αλλά από σοφό ονοματοποιό δύνονται τά ονόματα .

Υπάρχει η πίστη πώς το όνομα έχει την δύναμη να υλοποιεί την ουσία πού νοεί επί του ατόμου πού φέρει πού συγκεκριμένο όνομα . Η δόνηση του ήχου του ονόματος πολλαπλασιάζετε και ενισχύει το άτομο με την ιδιότητα ή το χάρισμα πού δίνετε.

Η δόνηση του ονόματος  έχει φοβερή ισχύ πάνω στα πράγματα, στα ζώα, τά φυτά, και πόσο μάλλον στον άνθρωπο. Κάθε τι πού ονοματίζουμε του δίνουμε τον ανάλογο κραδασμό πού διαμορφώνει την ιδιότητά του. Άλλη απήχηση έχει να πούμε ένα αντικείμενο «κάθισμα» πού δονεί την έννοια «κάθομαι», και άλλη να το πούμε «καρέκλα» ή «πολυθρόνα» ή «καναπέ», πού  αν και αυτά νοούν την έννοια του καθίσματος εν τούτοις διαφοροποιείται  η  μορφή και η ιδιότητα του τρόπου  καθίσματος πού μας παρέχει.

Ένα ζώο πού το ονοματίζουμε , ως ζωντανός οργανισμός  , δημιουργεί προσωπικότητα . Άλλο να πείς ένας γάτος, και άλλο  να του έχεις δώσει όνομα  και να τον καλείς με αυτό. Τότε ξεφεύγει από το σύνολο της δονητικής των ζώων ως συλλογική οντότητα , και διαμορφώνει ατομικότητα , ίσως και με εξελικτική πορεία.

Αν πάμε τώρα στον άνθρωπο , εκεί τά πράγματα είναι πιο σοβαρά.  Γνωρίζετε πόσο επιδρά επάνω  μας το όνομα πού μας δίνουνε; Ξέρετε πώς τά ονόματα εμπεριέχουν ιδιότητες και επηρεάζουν την προσωπικότητά μας;

Ο Γεώργιος  δηλώνει  τον «γεωργό» , αλλά και ο Δημήτριος  προέρχεται από  από την θεά  Δήμητρα , Δη-μήτηρ , δηλαδή μητέρα γή πού συνδέεται με τά δημητριακά  και την καλλιέργεια της γής. Άρα γεωργός  και  αυτός.  Δεν είναι τυχαίο το ότι και οι δύο άγιοι είναι πάνω σε άλογο. 

Γιατί όμως δεν απασχολούνται όλοι οί ονομαζόμενοι  Γεώργιος και Δημήτριος  ή οι Γεωργίες και οι Δήμητρες   με αγροτικά επαγγέλματα αλλά τους βλέπουμε και στο εμπόριο και στα  γραφεία  και στο δημόσιο και στα καλλιτεχνικά.; Γιατί απλά είναι πάρα πολλοί οι  αυτοί πού έχουν αυτά τά ονόματα.  Τά ονόματα έχουν χάσει την ουσία και τις ιδιότητές τους  γιατί επαναλαμβάνονται  μαζικά σε βαθμό κακουργήματος στο πλήθος της κοινωνίας.

Πόσο μάλλον αν ο Γεώργιος  γίνετε Γιώργος ή Γιώργης , η Γεωργία , Γιωργία ή Γωγώ{;}, ό Δημήτρης γίνετε Μήτσος ή Τάκης .!!!

Πόσα ονόματα ακούτε συνήθως γύρο σας; Γιώργος , Γιάννης , Δημήτρης, Κώστας κ.λ.π, και Μαρία, Ελλένη, Γεωργία ,κ.λ.π

Φοβερή επανάληψη . Όχλος. Λαός= λάας = πέτρα =χώμα =τίποτα.  Όχι Πολίτης= ο της πόλεως δημότης- άτομο.

Γιατί εξέλειψε η φαντασία; Διότι έπαψε ή ανησυχία. Η σκέψη. Η  πρωτοβουλία. Το Ελληνικό Πνεύμα πού γεννά το νέο.

Ένα παιδί πού έρχεται  στον κόσμο βαφτίζεται παίρνοντας ένα όνομα  πού είχε κάποιος παππούς ή γιαγιά πού συνήθως προερχόταν από το όνομα κάποιου αγίου. . Μυρώνεται με ένα επαναλήψιμο όνομα , με επαναλήψιμη μοίρα  …εκτός και αν καθώς μεγαλώνει διαμορφώσει προσωπικότητα , συνείδηση , και ξεφύγει από την μάζα και έτσι δεν επηρεάζεται από κανένα ανθρώπινο ή γήινο , άρα ούτε και το όνομα τον εκφράζει πλέον.

Αναρωτιέστε γιατί αλλάζουν τά ονόματά τους όσοι πάνε για ιερείς ή μοναχοί; Λένε πώς αυτό γίνεται  γιατί «βγαίνουν» από την κοινωνία και «ντύνονται»  μια νέα ιδιότητα, ένα νέο σχήμα.

Αυτό το βλέπουμε συχνά και στον καλλιτεχνικό χώρο. Ένα πιο εύηχο όνομα παίζει ρόλο  στην καριέρα του καλλιτέχνη. Και ρωτώ. Πόσο θα επηρέαζε άραγε την κοινωνία ως σύνολο αν το όνομα πού θα δίναμε σε ένα παιδί θα ήταν τελείως προσωπικό, μοναδικό , ξεχωριστό;

Αν συνθέταμε χρησιμοποιώντας την φαντασία μας , νέα ονόματα σε συνδυασμό με χαρίσματα. Όπως έκαναν οι πρόγονοί μας . τά ονόματα Αριστοτέλης , Θαλής , Αρχιμήδης ,Ιάσων, Περσέας, Ηρακλής… ονόματα μοναδικά για μοναδικούς ανθρώπους.

Μήπως  θα έπρεπε να κάνουμε ξεχωριστούς πολίτες με ξεχωριστά ονόματα ; Μήπως  τά ξεχωριστά ονόματα και οι ξεχωριστοί πολίτες δημιουργήσουν μια νέα κοινωνία  , μια Ελληνική  και φωτεινή κοινωνία;  Ενεργοποιήσουν τον εγκέφαλό μας  και ξαναβρούμε το Ελληνικό μας Πνεύμα;

Άς  συνθέσουμε νέα ονόματα με φαντασία, ενέργεια , ιδιότητες και χαρίσματα.

Π.χ. Εύκαιρος= καλός καιρός

Ανθάλλια= άνθος πού θάλλει  

Αστραπίων= αυτός πού λάμπει σαν αστραπή

Εσθέων = αυτός πού δημιουργεί ρούχα, ό ράφτης.

Θεραπεία=  αυτή πού θεραπεύει. Η ιατρός

Ιερόεσσα= αυτή πού κάνει κάτι ιερό

Εύλυος = αυτός πού λύνει προβλήματα

Ευμυθέα = αυτή πού ιστορεί ,συγγραφέας.

Αναφαίνοντας = αυτός πού ανακαλύπτει, ο εφευρέτης.

Υμνοεύς = ο ποιητής.

Υπερμάχη = αυτή πού υπερασπίζεται τον οίκο της και την πατρίδα.

Ευφρονεύς  = ο διδάσκαλος.

Αυτά είναι μερικά παραδείγματα από έναν πολύ μεγάλο κατάλογο πού θα μπορούσα να σας παραθέσω. Σκεφθείτε πόσο θα άλλαζε η κοινωνία μας με τον «χρωματισμό»  των ονομάτων. Την μοναδικότητα πού προσφέρουν. Οί άνθρωποι δεν θα ήταν μάζα. Λαός. Αλλά πολίτες της πόλεως. 

Πρόταση. Μπορείτε και τά δικά σας ονόματα  να τά αλλάξετε σε προσωπικά  , ξεχωριστά , Ελληνικά,  με συγκεκριμένη ιδιότητα , να ταιριάζουν στην προσωπικότητά σας.  Μετά  πηγαίνετε  στο δημαρχείο  και δηλώστε δίπλα στο βαπτιστικό σας  και το νέο σας όνομα.

Μπορείτε βεβαία να αρχίσετε από τώρα να υπογράφετε με το νέο σας όνομα , να αναβαπτιστείτε       και να παρατηρήσετε πόσο θα σας επηρεάσει. 



Η έρευνα έγινε σε 60000 ανδρικά ελληνικά ονόματα και έδειξε ότι – με πολύ μικρή πιθανότητα σφάλματος – το πλέον διαδεδομένο όνομα είναι το ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Γύρω στο 11% των ελλήνων -550000 περίπου- πρέπει να έχουν αυτό το όνομα.
Το δεύτερο σε συχνότητα εμφάνισης (8,5%) όνομα είναι το ΙΩΑΝΝΗΣ και αρκετά «κοντά» βρίσκεται το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Ακολουθούν με υψηλά ποσοστά τα ονόματα ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ και ΝΙΚΟΛΑΟΣ και η εξάδα συμπληρώνεται με το ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ. Οι μισοί περίπου ΈΛΛΗΝΕΣ (47%) έχουν τα έξι αυτά ονόματα, ενώ στους άλλους μισούς εμφανίζεται μια ποικιλία με πάνω από 500 ονόματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ