Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Στὰ χέρια τῶν …γιατρῶν!!!


Στὰ χέρια τῶν ...γιατρῶν!!!
«(Η)’μέρα Και Νύκτα Οι Γιατροί, Μάνα Μου, Δεν Μ'(ε) Αφήνουν,

 Όλο, Με (Ε)’βασανίζουν(ε) Κι Ελπίδες, Δε Μου (Ε)’δίνουν,
Μάνα Μου, Διώξε Τους Γιατρούς Κι Άσε Με, Να Πεθάνω,  

{Αφού, (Εί)’ναι Ο Κόσμος Ψεύτικος, Τι Θέλεις Να Σου Κάνω,} ( Δις )
Μάνα, Μην Λυπηθείς, Γι'(α) Αυτό, Κλάψε Να Ησυχάσω,  

Ήταν, Της Μοίρας Μου Γραφτό, Τα Νειάτα Μου, Να Χάσω,
Πονώ Στο Στήθος Δυνατά, Τον Βήχα Δεν Αντέχω,

  {Μάνα Μου, Μη Σου Τρων Λεφτά, Αφού, Ζωή Δεν Έχω

 ( Στέλιος Χρυσίνης)
«Περάστε του ρε τον ζουρλομανδύα»
( Μανώλης ο Αρκούδας)
διὰ χειρὸς Νίκου Ῥούσση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ