Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Τό ανέκδοτο μέ τούς δύο αφγανούς τό ξέρετε;

Δύο Αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά απο το "πέρασμά" τους απο τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
 
Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει απο μια Μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο. Ο δευτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:
"Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλειά κάνεις και τα κονομάς;
-"Ζητιανεύω στο μετρό"
-"Μή μου λές. Και βγάζεις τόσα πολλά;"
- "Σίγουρα.  Δοκίμασε το και σύ!  Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων  με μια πινακίδα, και θα δείς!"


Μετά απο κανα δυό μέρες, ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
"-Α ρε Ahmed, με δούλεψες , του λέει. Σε δυό μέρες, όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ" άν και στην πινακίδα είχα γράψει:


Είμαι χωρίς δουλειά, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε!




Μή λές βλακείες  - του απαντά ο Ahmed-  κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες... και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα.

"-Δέν είναι δυνατόν -λέει ο άλλος απορημένος  Τί έγραφες στην πινακίδα?"


      Μου λείπουν μόνο  10 Ευρώ  για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν.....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ